Saturday, April 28, 2007

什麼?記得?

  點解?解不開的問題?也不是架,或許只是我放不開,親身看到之後心酸酸,不知道我講說什麼?

  早上去了同"雙生星"食早餐,但我又好衰地遲到(SORRY,唔好嬲我啦)雖然時間短短但無阻我(我)的喜悅,我很喜歡食早餐,一來我喜歡安靜,二來我喜歡早上的空氣,下午一時開工去某機構做審核,原定六時下班,但去到差不多九時先下班,九小時無坐過,腳不停行路手不停寫字(廢話),連人家也問"夠唔夠紙寫??",我第一次嘗試到"寫到手軟",由口語化成書面語,再把問題歸類落問題點,開始要玩"腦筋急轉彎",到了六時多開始頭暈暈,亦是第一次嘗試到"餓暈自己"感覺,係"超級無敵霹靂勁辛苦"(以前 IVY教 :p ),下班後想行市中心散散心,到了市中心有一個莫明的感覺"會唔會見到她?"名字不說,只能說她是我第一位女朋友,要知道的都知道,不知道者不要問吧!!我亦問自己是否好傻,見到又如何?上天真係對我很好,我真係見到她與男朋友一齊,我見到後急步走開但又回頭行,可能想比自己見多一次,當我行回去時.....算不算四目交投呢?心酸酸的感覺出現,但又好開心見到她找到一位對她好的男朋友,而我......不是好的男朋友,我相信上天是公平的,或許我現家都未做好,天再比一個考驗我,我要做得到!!!!!!!!回家時去了霍家傾計,兄弟們都說"又如何?你唔好這樣?你做得什麼?"這幾句以前是我用來話人的,現家自己唔識得用回身上"真低B",回家後又唔想食東西,取了哥新購買的DVD來睇睇,原來哥買了我想買的電影"霍元甲-精裝導演版",當然要睇睇同上次買的版本有何不同,封面寫"20分鐘刪除畫面公開、HD母帶全面提升畫面質素",說到底又是要比錢買多隻來看,細看之下多了的分鐘你會更明白故事內容,你會明白趙師父為何會去找霍元甲同.....(自己睇更好),畫面質素我都不知道是否什麼叫好(DVD同HD)可能我近視啦:p

記得以前的問題,不要再發生吧!!忘記過去,迎接新的路程吧!!
Related Posts with Thumbnails