Monday, September 19, 2005

中秋節 Operations

星期日下午一點幾起身搵Monkey同JASON出街~~
今次第一次坐JASON CAR(RED Color)
手車唔錯丫又舒服~~
過黎我家接我後去左買PSP啦~~
行個陣兩個高一個唔高~~
我緊係唔高個個啦~~
一個有182cm高,差唔多高我成個頭丫~~
嘿嘿~~呢個組合係"兩何一葉"~~
行左一陣市中心啦~之後返工廠羅車出葵芳~~
出葵芳做乜?JASON接佢朋友放工囉~~
屯門出葵芳要幾耐?kaka,機場快線~~
出到去行左好少好少炸~~係m記三條友仔食雪糕~~
六點幾走得~一行四人返屯門~~
去了良景接家樂仔~~一行五人去市中心食晚餐~~
行左去食日本野~~原來JASON同家樂仔識得唔少人~~
嘿嘿~~緊係好快有位食野啦~~
呢餐"晚宴"食得好辛苦丫~~
唔係唔好食的辛苦,而係笑到食唔到個隻辛苦~~
成班成日講笑野,笑過不停~~
好耐好耐都無這樣笑啦~~感覺勁舒服~~
食完去左百佳買左一箱籃妹(12支大)~~
buy two get one free!!
之後再去買古古力~~
行去羅車時見到好多fd丫~~
個個都係笑笑口~~
羅車去到家樂仔家勁玩勁玩~~
玩左好多野~~十二點幾Ray同Ray太到~~
嘿嘿~~之後gigi都黎左~~
玩到三點幾走loo~~
我同家樂仔飲左好多~~
返到家都有D貓貓地~~
嘿嘿~~沖涼Zzz.....十二點出街~~
Related Posts with Thumbnails