Tuesday, September 20, 2005

寶林素食

中午差唔多食午餐時有點兒不開心~~
有位s4明明做錯左,但講到我錯的一樣~~
連一個a4膠製公袋都可以唔見~~
公司文件又send落自己a/c到~~
(正常公司係唔可以這樣做的)
差唔多成公司(唔計我同老闆加阿珊)
都一齊去食午餐~~有時覺得真的我錯?
好多問題我開始覺得比返老闆解決會好好多~~
午餐自己一個人去左一間新素食地方 - 寶林素食
都幾好食架~~店內忙過不停~~
過多一兩星期會好d~~食完舒服好多~~
下午比左一個大問題老闆解決 - 結果...比人覺得打小報告~~
又好似講...唉~~我做返100%加多dd會好d~~
明晚同Monkey整機~~
Related Posts with Thumbnails