Sunday, September 25, 2005

簡化生活新體驗

昨天放工後同kevin出了ssp砌機~~
出到去食左公和正店~~幾好食ge~~
去到黃金廣場kevin fd都黎到~~
睇左一陣又去paris cafe食下午餐~~
士多啤x朱古力唔錯架~~
食完去買料砌機~~今次砌黑色ASUS機~~
返kevin HOME中途大塞車~~
嘿嘿~~我地用機箱黎玩啤牌~~
返到去都成八點幾啦~~整完都成十一點幾~~
又多一個客仔啦~~之後我地去左附近一間大牌檔食野~~
正~~有講有笑~~食物都幾好~~
食完返家LOO~~返到去同KK勁傾電話~~
哈~~我又係傾到訓左都唔知~~SOR丫~~
我估都有三點幾~~今日一早起身(7點幾)食早餐~~
食完返家又訓過~~自從無左書櫃同電腦櫃之後~~
原來好多書本都可以唔要,多數都係電腦書~~
有本係Windows 95 英文......哈~~古老丫~~
好~~比我有機會執曬唔要ge野~~
唔知做乜 .....十一月又黎啦~~
有時覺得......都係我唔好ge~~
哈~~原來我都係唔識諗丫~~
想什麼??嘿嘿~~唔話你地知~~

%簡化生活新體驗%

-----------------------------------------------





































Related Posts with Thumbnails