Friday, September 09, 2005

HOCC - 梁祝下世傳奇

嘿嘿~~今日食午餐時去左附迎近 CD SHOP 買CD~~
睇睇下員工笑笑口HI我~~我睇睇....原來是阿寶~~
上次係荃灣見到佢做綠色和平(Park Time)
##講開上次我係荃灣CD SHOP見到以前做茶餐廳的朋友##
傾左一陣之後我搵左好多CD丫~~
有苦榮 - 36計個隻,光良 - 童話(勁便宜,想買)........
想買個陣一睇見到"HOCC - 梁祝下世傳奇"~~
二話不說買左~~走時同佢講88~~
哈~~又一年啦~~我係公司做左都有....3年多DD~~
識左.....好多人~~有時行市中心都見唔少丫~~

好~~又要開工~~HOCC 好聽,下一隻一定要買"林狗"~~
又係正到爆~~
Related Posts with Thumbnails