Thursday, December 29, 2005

SAMMIE 龍哥共樂天

bi bibibi bibi bi bibibibi bibi bibibibi

特別消息:
首先祝SAMMIE 龍哥 "天荒地老 x 百頭到老"

bibibi bibi bi bibibibi bibi bibibibi bi

今日(28號)上班驚你唔死都唔得~~部份同事唔記得又係答唔知~~
唔知唔緊要,有d會講:比左阿聰!!下~這麼說都得?!
比左我我自己都唔知woo~又有d會講:又係你叫我坐係信箱夾~
下~我係講文四斗櫃woo~好野丫~

以前我會比較易發火,現家我會講得清潔明白先開火!!
但我講完真正事實時候發覺發火都係唔好~傷身又傷心~
這幾天生活好正~個感覺好舒服~
雖然某事件把張拼圖變得灰灰暗暗~但我相信終有一天會變成晴天的樣子~
晚上收工後回家休息做GYM~剪頭髮星期四先啦~

十點左右同FOX 一齊行去龍門打邊爐~
有我、君、FOX、RAY、SAMMIE、WINNIE、達一齊打邊爐~
今次第一次上WINNIE HOME ,THANK YOU~
勁正的...地板、好多的...高科技既產品、舒服的...家~
晚上同SAMMIE補祝生日,勁好FEEL~
我真係要講多D野先得~相信成晚我講野講得最少~
活潑的裝備失去了作用,健談的裝備也不能啟動~
雖然晚左少少返家,但我覺得值定~笑談中不會帶出惡言


Related Posts with Thumbnails