Tuesday, December 27, 2005

也是我?

Zzz...喂,發生什麼事呀??做乜唔開心呀??
今天九點幾起身第一件做事是這樣的~
一位笑口常開的朋友用了一把重低音聲線比打電話比我~
初時聽到電話聲以為記錯左時間要返工...
問題我也試過,但最後都是要對方明白妳的心意~
之後做GYM換T食午餐啦~本來想找她去睇”哈利”~
但她開工中,都不阻太多時間~
食完午餐想去剪頭髮架~但又無乜動力~
可能放假關係啦~(唔剪現家後悔中...)
下午我搵到朋友去買”哈利”戲飛~時間地點正到爆丫~
再搵她時只有冰冷SMS的三個字 - 咩事呀?
...可能多野做打唔到這麼多字啦~
我都係唔阻她~忙完可能會找我啦~大家估唔估到最後係點呢?
我無去睇丫,位子我朋友同他女朋友睇左~
不好意思丫~下次再幫手丫~THANK YOU~~
之後收到另一位朋友電話問洗唔洗買野~(某大公司牌子)公仔,有折~
個陣都成五點尾,見到她之前打電話搵過我...
(係時候換電話,唔係聽唔到,而係唔好用)
打返想問下得唔得過黎一陣睇睇本小冊子~
(本野係點整架?勁丫!非官方版)
最後...大家相信估到最後係點呢?
好彩有位朋友同我傾左一陣~真係舒服好多(雖然吹水多,都幾好丫)
去回市中心時Monkey同阿...都係到~
一齊勁傾勁笑一番~心情好返更多~
返家後ICQ見到她,問要唔要”黃偉文”~最後我不知是否誤會啦~
一句”ICQ,快D”~大家會諗到是什麼意思呀?
SNED之前偷偷地熄左哥DOWNLOAD 中的文件~
之後去了做GYM~做左卅分鐘...
結果比人問了一句”咁慢既”加阿哥XYZ我...
唔做GYM丫!唔想火~走去沖涼~~

我相信現代資訊帶來方便.也帶來不便~
或許是我笨.或許是我傻...或許是我討”妳”厭~或許是我問題啦~
可能是我說話唔清楚唔夠別人咬字正,字裡行間句句鏗鏘啦~

好~本星期返學啦~努力~我相信人生如拼圖,由每一件事物時間拼砌而成~


**好唔好睇呀?今日上網找到架~




Related Posts with Thumbnails