Monday, December 26, 2005

聖誕之聲由大地回到天上響滿每一角落

祝 大家聖誕玩得開心平安平安~但大家可否做一件事呀?
用少少時間為一年前南亞海嘯中失去親人、朋友、家園送上祝福~
把聖誕的歡欣送到每一個地方~

丫~大家的聖誕開心嗎?好玩嗎?而我的聖誕(廿四號)於龍鼓灘渡過,也不錯架~
當晚我差不多八點先出發,去目的地途中見到好多朋友丫~
哈~去美樂附近的巴士站有人無啦啦同我SAY"聖誕快樂"~
喔...原來係教會的,有時這樣都幾好架~
多一句說話,雖比不上關心,但這些日子也是不錯的方式~
我上車後勁打比朋友傾計,傾開原來我多了一個花名~

龍鼓灘當晚有多朋友係到呀?已知有幾個位~
有多幾位朋友一年無見於龍鼓灘相見有幾多位呢?

去到時已見到LAAM同她一些朋友(可以分A&B班朋友)~
開始覺得..."真實與理想”的理論性打入我心~
哈~我都有行出左去沙灘行下傾傾計~本來想問想講,但...無計~
十一點幾LAAM同她(A班)朋友走先~

丫,問您一個問題~朋友走左會唔開人嗎?
我以前會,現家唔會,因為有左"真實與理想”的理論性~
想知道是什麼嗎?去書店睇睇書會漸悟架啦~
想與做好多時兩件事,不要用單單自身的想法~
有時唔關自身問題但又會覺得係自己問題~~
如找到一個合適地段好好處理自身不明白的事~

走左又有FD入黎~我地用左偷天換日大法~正~
識左新朋友-阿魚,同我同年齡架~
我有時都想做旅遊架,但我...比較難做到~
玩到唔知幾點走loo~放開會更開心架~
自從事業上的決定,自身舒服左~開心左~健康左~

廿五號懶洋洋地打機食零食,呢個我勁勁勁耐無試過~
我之前試過朋友上黎我家問為何無零食架?
我係家勁少食零食,只有正餐~~
最後我食左我朋友 XD (笑)

煲落湯後EVA叫我出去”左記”~~
佢因為買野比男朋友,需要我...張六折XD
我地合計買左555元,早知個日去買張六合彩~
之後我又係XX到買左一件T-SHIRT~
晚上同馬高AND FOX出街飲野~當晚各有各好睇~
我帶左紅色火車帽出街,個LOOK比之前好睇左少少~
大家也是各有各煩~唉~

廿六號長眠Zzz............
Related Posts with Thumbnails