Saturday, November 12, 2005

乜事

嘿嘿~~本身今晚同KK去睇"NANA"~~
但四點幾五點先知無位睇....要竹要去到十點幾先有....
無計~~SO佢黎等我收工,死女包一黎玩野作擁抱我~~
但我地擁抱之間係有好多空位加多個大大手袋~~
之後佢地問-妳女朋友呀?緊係唔係啦~~
如果我有朋友仔一定同你地講架~~放心~~
同KK去左華都翻修"爸林閣"~~
食物....比起以前好似還要.....................
之後行左一陣佢男朋友收工黎搵佢~~
而我慢慢行去買牛奶返家~~

(死火,有D....)
Related Posts with Thumbnails