Thursday, December 21, 2006

聖誕節前買禮物

  點解有那麼多單要打?今天某同事心情又是很差很差,有同事問是否關我事?唉~什麼也關我事,我只能”無言”對答......今晚好晚先收工丫,帶著很累的身軀同沈重的步伐與馬仔同米高行街,因為公司有一分店經理新居入伙,我地幫手睇雪櫃,我見到比較貴的雪櫃($28,990.00)係唔係好貴?我覺得暫時我用不到那麼多功能的雪櫃(有LCD TV同咖啡機),睇到電視機時見到一部三星32吋LCD TV,功能真係好好(搵阿哥一人一半先~KaKa)之後去了”國x”睇電視機,但某營業員態度好差,由行為到態度都好差勁,一來你又沒有足夠資料比到我,一張介紹電視樹機功能的簡介都不能夠提供,二來為何不能夠影相?如果是不能夠影相,公司會唔會於當眼地方有適當的表示呢?不是當客人影完時大聲說一句”呢到唔影得相”,當時我問了一問題”你又比唔到資料我,我點同家人傾丫?”由原來想買電視的感覺減少了50%,如果香港多幾位有佢”那麼出色的營業員”真係多謝佢丫,可能...可能佢”狗眼看人低”啦~唔太開心行完”國x”後去了荃灣千色store買禮物,好耐無行過荃灣千色store,都是那麼多人那麼多東西,行到完時先見到軟硬天師出DVD,一定要買先得。

(希望不要失望)

比較貴的雪櫃($28,990.00)

















2007年 - 買電視機(32吋 LCD TV)











這張.......KaKa,雖然唔認識她,但比我一時興起影下來,請大家支持~
















公仔‧公仔‧公仔

















OTHER Gift:










大家喜歡邊一輛車?






















longtimenosee softhard hongkongcoliseum2006
DVD OUT NOW!!!
Related Posts with Thumbnails