Wednesday, December 20, 2006

香港一天旅遊

  原來全日坐巴士都要用$100以上,早上出去SSP換底板,雖然換得唔太開心,但都無阻我今日行程,之後去葵芳搵朋友取少少文件再去買出名砵仔糕,真係好好食架,下次影返黎先得,買完砵仔糕返了公司請同事食,我都好少請同事食,因為.......真係好好食~KaKa~~返到公司個個都問做乜西裝look?但我想問個look似去飲咩?送完食物我坐車去屯門食午餐,屯門有一間”惠比X”的日本壽司店,食物真係唔錯,因為有我喜歡食的鰻魚,又有我喜歡食的手打烏冬,這兩款食物合併成的”鰻魚手打烏冬”,但我又唔明白有一些人要食得”那麼衰”?個格好衰好衰,講野大大聲......總知那三位男人唔太好,之後去屯門醫院搵E婆婆一齊出去尖沙咀,係醫院係好似......好似聽到一位朋友的聲音,雖然只是一句說話,但真係好似是她,如果是她...見不見到我呢?如果是她...見到我會不會當作透明而行開呢?如果她見不到我...那麼我會想什麼呢?如果不她...那麼我做什麼呢?之後我係有一段時間係到不停想不停想,更加想打一個電話比她...但我覺得打比她可以說什麼?妳好嗎?頭先是不是妳丫?妳近來點呀?生活開心嗎?她己有新生活,我為何再次傷她呢?人成長了,開心事多了,傷心事忘不了,理性與感性作出一個決擇,己不再把一時的決定換作籌碼,到頭來只換得”一Q清袋”......哈哈~自己做乜做乜?最終是沒有打電話比她,她己成了我其中一段回憶,我也要學懂什麼是”放下來”,出到尖沙咀去學”九型人格”加學新公司的運作,雖然九型人格之前都學了少少,現家溫故知新也不錯,上完堂行了一陣尖沙咀,行到一間專賣公仔的.......KaKa~我又影了兩張相,只怕有職員話炸,影完相我去了旺角搵(Fung,Ivy,Iris),佢地去板前食壽司,我當然會去,板前有一款新出品 - ”xx芝士鰻魚壽司”我同Fung食得好開心,因為有鰻魚壽司,我地食了兩款鰻魚壽司,另一款也十分好食,我地連續叫了兩次,正~

(是誰人說三道四?)




















公仔‧公仔‧公仔











板前回轉壽司(勁好食)

Related Posts with Thumbnails