Wednesday, August 09, 2006

買.不買.....

  晚上收工後我與馬仔陪米高去買PSP,我都好耐無玩過psp.......只因我哥借了比佢女朋友.....我真係要買返一部獎勵自己先得(or比個借口自己買東西...)但我又想換部電話(成日收唔到電話又Hang機)唉,講返正題,行到去見到PSP機都要$1660,而今次買的GAME-""SD GUNDAM G GENERATION PORTABLE ""現家要$320先買到(抄價...)加多張保護貼都係$50,真係唔錯丫,但我都忍到手(KAKA)買完PSP我地去了銀龍食豪氣晚餐(左圖)食物唔錯幾好食架,銀龍有"有線電視"睇,做緊一套199x年的戲(舊電影都有一定的味道,以前演員做得可以好奸,現家奸角都唔大似...加上明星歌手掛帥...)食完返家後覺得自己都可以買一部PSP比自己......
Related Posts with Thumbnails