Saturday, August 05, 2006

遊船河

  原來一大班同事去遊船河真係好好玩架,今晚我地整個寫字樓都有份去遊船河(七時集合)其他部份都係六點收工,而我地部門比較難搞d,因為我地要打曬所有單先可以去(平時做完都要八點左右)我地要勁快打完d單先得,去到七時多時知道老闆話等我部門(二十幾人等七個人...)我地打完單後用九秒八四時間去到尖沙咀(的士好快...我在司機身邊位,出到公路見到長期hold住車速一百)上船後立即駛出去西貢個邊,而我地準備了少少的禮物比Iris,下圖的瑞士卷內有乾坤,我地收藏了一份少少的禮物,Iris切個瑞士卷知道有禮物開心到爆,切完瑞士卷再食蛋糕,之後開始食"到會食物"(真係好到會......四十幾個包.......點食丫.......)整個遊船河都唔錯,落笞後我坐吳小姐的士返家,由尖沙咀去黃金海岸再去我家樓下都是四十分鐘左右(感謝吳小姐)。










Related Posts with Thumbnails