Sunday, May 28, 2006

天丫~您不要再哭吧!!!

  天丫~天丫~~~~~~又哭啦~但我都係照常返學,返學個陣悶的字頭又誕生啦~好難得放學後立即出中環去麥當勞道羅返張證書,要快d再去考先得,唔係乜都唔記得啦,羅完睇睇時間....去唔到買CD啦><!之後落返荃灣搵野食,行行下去到一個後街搵左間專食米線的地方,叫左碗米線段我又羅部相機周圍影啦,奇事開始出現,首先睇睇碗食物(右手邊)我影得比較差,事實上係勁足料勁大碗,我食左唔係好多已經足夠,走時才知道真相----佢地以為我係飲食記者(我似唔似呀?)總計今餐係可以分兩次食都得,之後返公司啦~也是好平靜好工作環境..........

  (每當想記,只有......)
Related Posts with Thumbnails