Tuesday, May 02, 2006

沈寂的日子‧重回高速鐵路‧心中所想

  天氣開心時發出耀眼的陽光,耳朵聽見一隻隻的蟬鳴,天氣不開心時把眼淚落於每一寸土地,人們左閃右避般上班、上學、行街......

  是日休息的自己,久久未開封的書本今日也不起開封,原因自己想回以前工作的中心,草草著了衣服出街回中心,找了EVA、計文、阿天(同場加多兩位 - 阿天的男朋友和K少)去食泰國館,不知是否耐太耐無食關係,覺得好食過以前,份量也多了(或是神秘人加大了份量呢?於館上見到中學學校的學生)午餐中找回一些記憶感覺......

  午餐後回中心傾計,內容不太多,我問了一個問題,答案是對的,之後我買了少少下午茶去友愛中心找舊朋友,阿RAY見到我講了一句 - 肥左woo,係真架,計算下都有差不多三十去到左右(真係時候去減減啦),於”辦公室一”傾計開心一番,真係舒服好多,個人輕鬆好多,之後去了 VCD Shop 選購了三隻
DVD,回家後睇第一隻 - 毒海情真(PURE)由開場到完場都坐定定睇,好,男主角是自己都估唔到演技十分好的個約十歲小孩子,找不到女角色,一開始見到男主角用熟練的手法整”毒品”早餐!!!整完”早餐”先知道是男主角母親用的”早餐”,之後......(不能說太多,自己看最好,感覺好唔同)現附上相關相片。

  都好耐無打日記,今晚重新執筆回想自己所做的工作,有時間試過(起身-上班-打單-食午餐-打單-食晚餐-打單-回家-Zzz)感覺麻木的日子,好彩是有時間同朋友食飯啦睇戲啦,睇了"獸猛猛奇兵(The Wild)"同"冰河世紀2(Ice Age: The Meltdown)",
"冰河世紀2(Ice Age: The Meltdown)"同金魚和斯凌一齊睇一齊笑,兩套都唔錯架,同馬高於晚上食大排檔食飯,叫左兩碟小菜,好耐無食過啦,正!!上星期日去上課(book-keeping),都幾多野要記,好彩是少了一份壓力關係,有時候得到與失去計得到嗎?失去時得到,得到時失去,重復重復又重復,現家需要的是足夠的休息同愉快心情面對工作,差不多一個月,要上一條新的高速鐵路啦!!


  下面首歌自己幾鐘意,難道唱K點唱時好多人也不知道有這首歌(或未聽過)


----------------

愛情萬歲 - 森美+薛凱琪


音樂總監:黃貫中

S:怕寂寞 怕熱鬧 我又怕付出
貪心 怕死 你拒絕我會自悲
我懦弱 我自大 我認我自卑
諸多 藉口 我坐著怨我自己

F:敢去愛 即使 跌得很傷
若愛的苦澀當做營養 心痛裏面成長

S:愛到萬歲 要愛你必先豁出去
所愛 那管給婉拒
錯愛 也試過做場愛侶
數百次委屈散失啜泣 都不要倒退

S:壯烈地 跌落地 與伴侶站起
悲中帶喜 要為愛建紀念碑
F:敢去愛 不管 中多一槍
若暗戀使你這樣痕癢 不要拒絕成長

S:愛到萬歲 要愛你必先豁出去
(F:沉溺的愛侶)
S:所愛 那管給婉拒
(F:能開心進退)
S:錯愛 也試過做場愛侶
(F:從不敢接吻)
S:數百次委屈散失啜泣 都不要倒退

S:就算痛 還是相戀至上
逐我出邊疆 都擁抱這方向
F:敢去愛 孤單 那麼向上
獨唱戀歌教我如何唱 只有坐著暇想

@(F:沉溺的愛侶)
S:愛到萬歲 要愛你必先豁出去
(F:能開心進退)
S:所愛 那管給婉拒
(F:從不敢接吻)
S:錯愛 也試過做場愛侶
(F:從不枉我去)
S:愛上你更多更多惡果 都跟你一對@

Repeat @
Related Posts with Thumbnails