Monday, January 30, 2006

狗年年初二‧八王子

  嘿嘿~今日大家又去左邊到玩呀?我同左周公打左好耐牌丫,正,起身更新左個BLOG,更新右手邊個LIST AND ABOUT ME,明天再更新個BLOG LOOK,希望加返張BANNER。書櫃部份又係執左少少,棄掉左好多Feel雜誌and信,嘩~~電話公司、銀行and保險個d製做左好多廢紙,好彩今年電話公司我轉左用電子單,但銀行and保險個到點好呢.......明天上網睇睇有冇得轉啦~~晚上開的六合彩大家有冇買呀?我買左丫...中左...廿元,呢個故事叫我唔好買啦後生仔^^"

  大家執屋時會唔會睇返以前ge信件呀?係唔係中學時代開心好多呀?收到的大大少少信件,不同顏色,大家還記得給您信件的朋友樣子嗎?哈~我記得丫,我睇到一封1998年比我的信件,原來係1998年的時代我都係叫”聰聰”(嘿嘿~~大家唔好亂諗野丫)唔知我今年會唔會見返這個朋友呢?我起步晚左幾耐呢?我都唔記得loo。

  這兩本”八王子”我買左都幾耐架啦,今晚又睇左一兩頁(係01個本炸,02都係未睇的)哈~會唔會信件關係呢?呢個答案一定唔會知~因為現家係我喜歡睇XD,以前係朋友介紹我睇而去睇的,唔係八王子,而係一首歌。


Related Posts with Thumbnails