Sunday, January 29, 2006

狗年年初一‧從悲哀走出來

  今日係大年初一,首先係到祝大家新一年有新開始,大家係零時零分點時會做什麼呀?我...我...開左一支汽水飲曬,大家可能覺得:下?!但我黎講足夠啦~因為我之前病無得飲關係XD(事實上這幾天成日去玩+食飯,正過以前的生活)今早一定同阿媽拜年先啦~我發現...我張床原來...好多張餅卡,嘿嘿!!羅齊野走去食早餐(都成十點幾囉)再去青衣拜年,去到都係十二點到,其他人都未到,而我緊係拜年先再幫手煮野食啦,十二點左右有親戚開始黎(呢個親戚好丫,問左好多唱歌野,以前係唱片公司做+平時都係合唱團)講個D野真係好洗好用,原來我廿一年來...一點多D舅父舅母黎左,傾左一陣計同左舅父一齊落去買野飲,係7-11見到小學同學,哈,呢期成日見到以前好耐無見的朋友,好運黎啦,返去時見到Albion,一齊返上去問左保險的問題,喔......收曬資料要再睇睇先得,二點先開餐,今年開年飯好好食丫,好似有十個主菜,食完傾計玩都去到六點,現家返家好快,坐車去三聖再返家都係用左四十五分鐘,返家後都係棄掉好多信件,一年好多信都係這晚棄掉,手感好正,晚上九點幾Antony搵我落街飲野,我緊係去啦,一年先得個一日,緊係用盡啦,哈哈笑笑二個鐘,Antony今日and明天都要比賽,如果成績得ge年初三都要打丫,勁丫,努力~

  今日係第一天,多謝大家的電話/sms黎向我問好,放心啦~我會好返架,雖然零五係你地口中我做左...但我覺得唔係這樣零六年的我唔會知道+明白架。"從悲哀走出來”這本書係我最新買的,內容幾好,明天我會執書櫃(如果唔洗去街)書櫃內書本爆到傻丫~今年...放開放棄...)
Related Posts with Thumbnails