Sunday, October 23, 2005

青年人 - 挑戰極限(唱K行山)

今次個標題為何要這樣講呢~~
因為我今日同昨日都係挑戰極限架~~
如果本身成日都這樣做會好易出事啦~~

首先星期六我返早啦,係到不停執拾公司物品,因星期四要裝修~~
執到兩點後我同阿珊and 細天去左薄餅店食下午茶~~
Good~~足夠補返工作時部份同工ddddddd衰野~~
返家後做左少少野-沖涼-去SCHOOL BBQ~~
一返到去見到好耐無見的"青見女未女亭"~~
傾左少少野~佢中二時相識~~而家人地都中六啦~~
我都返工都有差唔多三年~~
之後我整左我喜歡BBQ包 - 牛油蜜糖清水草"古古"包~~
GOOD到爆~~個個都話好食丫~~
係比阿婷時出左少少意外~~SOR丫~~
同時MONKEY AND 魚蛋加佢家姐儀都黎左~~
又係學校打左一陣波~~之後上魚蛋車去送貨~~
嘿嘿~~原來.......................送完貨去唱K~~
嘩~~今次正到爆丫~~有"三勁"丫~~
第一勁 - 勁唱,由23:00唱到06:00到~
    我連平時好少唱個D歌的KEY都唱~
    "直上"鄧健泓我都有唱丫~
    魚蛋唱左一次唔夠再同我唱次~
    英文個部份都唱到個個KEY~
    真係好舒服~唱曬所有唔開心野出黎~
第二勁 - 勁飲酒,大家合計飲左廿七支到啦~
    玩到六點時我同另一個朋友飲左兩杯快酒~
    勁丫~之後都貓貓地,成班友仔係大興食野,我食完走先~
第三勁 - 勁開心,因為真係真係唱K唱得那麼正啦~
    真係好好玩,我隻鞋比成杯野飲沖洗~
    平時我一定會黑面,今次都覺得算啦~
    大家都貓貓地,最緊要係玩得開心~
    我相信唱K呢隻會好過個D..........囉~

係大興食完野返家沖涼執少少野出發去大學火車站~
今天成員包括:我,君,FOX,安祖娜。王,阿文,E神,觀龍同事加屯門新PA~

(未打完,眼訓,明天再打)
Related Posts with Thumbnails