Wednesday, August 17, 2005

近期心事

首先多謝你地先~~
近日我不同的朋友都問我什麼事~~
有時唔係話自己放左得多時間+機會落去一定會有回報/答案架,如果係自己放錯時間or機會呢?那麼別人會如何想呀?

講真我太孩子氣啦~~
好似呢單野啦~~
比人知道左會如何想呀??
有d人會想:丫,邊到買到呢,這麼便宜~~
有d人會想:百痴.有得搵錢做乜唔搵丫,
你賣五十元太把人都要啦~~
自己搵錢天經地義~~
你會做邊隻呀?
諗返自己以前學電腦整電腦幫手睇生意做乜呀?搵錢囉,搵錢做乜呀?想給到伴侶一個幸福的生活,比到又如何呀?開心嗎?
我以前可以答你 - 做得好唔開心,生活好嗎?我以前可以答你 - 唔好,做到想死
以為搵多一倍又點呀?
最後都係洗曬加要比多dd~~
儲錢呢?可以儲到幾多呀?
五千一個月,一年六萬多~~
真正可以儲幾多呀?
試過話比人知搵五千一個月時,人地比個反應你:下.你做這麼多都係得五千炸,我以為你要六七千.......
可以點呀??
要搵一個伴侶真正需要是什麼呀?
男仔比女仔首先比到ge係安全感,如果比人見到你孩子氣時你會點諗呀??
可能我太過古舊思想啦~~
我一家要搵得多個"女朋友"~~
首要條件 - 暫時比唔到
次要條件 - 暫時都係比唔到
何來講三四五條件呀?
最最最最緊要的係你做到一百分都好啦~
人地係唔喜歡你呢隻丫~~
or人地覺得朋友最好~~
單身呢家野係現家姐~~
只要努力,幸福會來~~
嘿嘿~~我緊係多機會啦~~
但"機會"是否我要個隻呢....唔知啦XD
(有時做朋友會好過做情人)
(做左情人或許無做朋友開心)
(雨天過後變會有晴天出現)
(等待是無用的,要自己去追先得)

好似講得激左少少,放心,我無事,或許比人話醒左掛
Related Posts with Thumbnails