Sunday, August 14, 2005

木工佬

今日我整左樣暫時最大的玩具 - 自己的房門
嘿嘿~~之後比人整爆左門板~~今日唔整的話要成隻換走~~
拆出黎木門原來都幾重架~~
翻新完再安返上去~~累丫~~
之後落街食左少少野~~
返家後洗地沖涼又一日~~
棄掉了好多無用的東西~~
其實....發覺自己好似未開心過~~
唔開心的事太多啦~~
去到"太酒店"前同媽媽傾開野~~
但好火好火.......去到本來都無事~~
但問我入唔入去睇最後一面,我真係唔想去睇~~
之後走啦~~但雨水開始出黎~~
返學好無心情~去到君家FOX問左我D野~~
唔....可能掛~~又有D事發生卡我身上~~
個野又唔知做乜好火好火~~好耐無這麼火過~~
食完我喜歡的食物心情又好返D~~
好似今晚我又開始有DD唔開心~~
想去龍門居買D野食~~但最後都係附近買~~
早知同阿珊去跑步啦~~個人都會舒服D~~
好~~明天返工,早抖(好耐無講過,是否無人可以聽呀?)
Related Posts with Thumbnails