Tuesday, October 03, 2006

壞車記

  
  本來今日也是平平淡淡地渡過,回家的路程上想小睡一會但眼見快到屯門唔去訓,未幾下層傳來幾次大怪聲,心想:(唔會係壞車丫?)諗都未諗完己有人叫落車~~~~第一部車黎的時候勁多人(係勁多人)上車,我當然唔會上車啦,有好多人都係到食煙,而我係到影相(kaka.超無聊),原來係公路影相都幾好玩,一來怕見xx,二來d車好快地行過好涼快(但好大塵....)我過左三個車先上車~~我返這一份新工第一次係公路壞車(諗返起我由細到大坐巴士出去都好少壞車,九巴都唔錯丫~)















Related Posts with Thumbnails