Thursday, September 21, 2006

公司晚宴‧竹園

  晚上老闆請食飯,我地六點收工後坐車過去尖沙咀,去到只有我地幾位加上其他公司的人員,我地坐係到悶悶悶悶.............我頂唔順落去行左一陣,見到人地婚姻店有一套唔錯(下面粉紅的那套)到了七點幾先開始多人黎,我見到有一位........男仕是我係女青上班時的學生,佢見到我......但唔會叫我囉(難道怕我爆佢d衰野出黎??放心,我一定唔會。)

  到了八時幾開始食飯啦,食物真係好好味丫,有一個鮑魚汁抄麵都幾好食,食完後我同阿Cat坐西鐵返家,大家都順路加上唔太想坐巴士,卅分鐘左右回到家中(正)。




















Related Posts with Thumbnails