Friday, June 09, 2006

變幻無常的天氣

  ><!!今日經歷過黃雨紅雨黑雨的戶外環境,早上九時多落街返工時成身有六成已濕曬,背部右個袋都係雨水,好彩的是我腳著涼鞋,濕曬也不怕,不好彩的是公司一定要長褲上班關係......唔洗講,上車時好辛苦啦~但最正是下車返公司的路段丫!!因為車又慢去到都成十點五十三分左右,要高速返公司開係,緊係唔行大窩口地錢站啦,行上路時雨水都浸腳趾,有一段d黃泥水係過腳踝左右,過馬路時d車一經過車路上的水”水花四濺”過馬路時一定要”玩水”,行行下見個西裝友,本身已好慘,最慘是有一輛貨櫃車組過時見到他半邊身濕曬~~~Too bad,返到公司好彩的是10:59,但成身濕曬(九成,有雨傘都無用)另外兩位同事都差唔多,之後借左衣服過上午的工作時間,但上半身......我由11:00至13:00褲都係有水,雙腳勁辛苦丫!!!!!!午飯時間我與同事走去買衣服更換,我去左double-park買左兩件衣服一條褲,女同事去了 b + ab買衣服,之後買了味千返公司食(真係好耐無食味千,都係ok的食物丫)舒服曬~下午緊係追返失去的時間啦~





(今日反使我擁有平靜的心情)
Related Posts with Thumbnails